Update

2012年3月23日

ふむふむ


■Elementalist
Aura of Restoration (PvP):
split for PvP; reduced healing to 200…360…400% of the Energy cost.
レストレーションオーラ
とうとうPvP分割対象に。火エレで棒立ちマインドブラスト連打で回復しすぎましたかね。

Stone Sheath:
increased recharge to 15 seconds; reduced armor bonus to 1…24…30.
ストーンシース
当然。でもマダ十分つよい。リチャ15秒じゃなくて20秒でも良いと思う。


■Mesmer
Illusion of Haste (PvP):
split for PvP; increased recharge to 8 seconds; removed the following functionality: “removes Crippled condition.”
ヘイストイリュージョン
PvP分割。不自由除去されるのなくなった。


Illusion of Pain (PvP):
split for PvP; added the following functionality: “Ends if reapplied.”
ペインイリュージョン
あれ?PvP分割とっくにされてたように思ってたけどw
度重なるなーふで、とうとう相手にヒールを与えるスキルへ。
これは・・・Me分隊終了のお知らせかな~。

■Monk
Healing Breeze: increased recharge to 5 seconds.
ヒーリングブリーズ
りちゃ増加。それでも5秒だし十分実用レベル。

Peace and Harmony: decreased recharge to 10 seconds.
ピースアンドハーモニー
リチャ減らしたんだから使えよと?w
何故今PnHなんだ。どうせ今やるならDoSあたりやれよとw


Guild Wars Wiki notes
Illusion of Pain (PvP) is 15 energy.

15エネになったらほんとお疲れ様でしたの世界だとおもう。
てかnoteにこんなことをさらっと・・・w

カテゴリー: GuildWars | Tags:
まだコメントはありません。